Garantia unui laptop – Ce acoperire va ofera

Tocmai ai gasit un laptop nou perfect, laptop-ul la care ai visat atatea nopti si esti gata sa predai vanzatorului cardul de credit sau de salarii pentru a-l avea in sfarsit acasa. Opreste-te un minut. Ai citit, eventual recitit, fiecare cuvant al garantiei inmanate, odata cu laptop-ul tau de vis? Daca nu ai facut acest lucru, ai putea cumpara de fapt… o mare durere de cap. Primul pas in cumpararea unui laptop ar trebui sa fie citirea si comparea garantiilor oferite de diferiti producatori. Intelegerea prealabila achizitiei va ofera cunostintele necesare pentru a sti la ce fel de servicii si reparatii aveti dreptul.

Garantia unui laptop: acoperirea

Stii impotriva a ce probleme va fi laptop-ul acoperit? Cea mai mare parte a garantiilor de laptop va acopera probleme de hardware care nu au fost cauzate de proprietar, cum ar fi tastaturi defecte, probleme cu ecranul, modemul sau alte probleme cu componentele interne. Garantia laptopului acopera in general piesele si forta de munca pentru reparatii.

O garantie va descrie, de asemenea, in cazul caror actiuni din partea ta, aceasta se anuleaza. Ceva la fel de simplu ca deschiderea carcasei sau ruperea unui sigiliu poate fi de ajuns pentru a anula o garantie, chiar daca ai vrut doar sa arunci o privire inauntru. Daca nu ai grija la deschiderea carcasei unui laptop atunci cand o scoti pentru a modifica sau adauga noi componente interne, poate duce la pierderea garantiei? Trebuie sa stii acest gen de informatii inainte de a te alege cu produsul. Se poate sa nu fie ceea ce-ti doreai de fapt si nici macar sa stii asta.

Ce nu acopera garantia

Deteriorarea sau pierderea de date sunt alte elemente care nu sunt acoperite de o garantie de laptop. O garantie va mentiona foarte clar ca orice probleme legate de software, indiferent daca le ai la pachet sau au fost instalate de tine, nu vor fi acoperite. La fel se intampla si in caz de furt, deteriorare sau rupere cauzate de proprietar, aspecte care sunt prevazute si acoperite de o polita de asigurare.

Sectiunea in care ete descrisa acoperirea va include, de asemenea, informatii cu privire la modul in care un laptop defect trebuie sa fie returnat, cine este responsabil pentru taxele de trasnsport sau alte cheltuieli cauzate de reparatia in sine, ce tip de suport de telefon este disponibil si cat timp acesta este disponibil. In mod normal si ideal, vei dori asistenta telefonica gratuita pentru un minim de 90 de zile si acces 24 ore, 7 zile pe saptamana.

0 likes
Prev post: Laptop-uri la mana a douaNext post: Salvarea unui laptop de la “inec”