De ce ai nevoie de optimizare SEO?

Ce este optimizarea SEO

SEO este optimizarea unui website pentru motoarele de căutare. In domeniu, principalele motoare de căutare sunt Yandex și Google. Ai nevoie de optimizarea site-ului, daca dorești ca site-ul tau să fie exact în primele locuri care te interesează. Acest lucru se numește sa fii în top în motoarele de căutare.

În fiecare zi, în Yandex și Google, oameni din intreaga lume, cer mai mult de 100 de miliarde de cereri. Fiecare interogare determină ca motorul de căutare să caute un răspuns. Mai mult decât atât, motoarele de căutare ar trebui să ofere cele mai relevante, utile și fiabile răspunsuri pentru utilizator..

Cum intelege motorul de cautare care este cel mai bun raspuns la interogare?

Activitatea motoarelor de căutare, este de a căuta o interogare în articolele de pe internet, utilizând cel mai frecvent fraze cu aceste interogări. În același timp, site-ul pe care se află acest articol, trebuie să fie credibil pentru motoarele de căutare. de asemenea, trebuie să se potrivească cu subiectul acestei solicitări. În fiecare an, motoarele de căutare devin din ce în ce mai înțelepte. Astfel, acestea caută nu numai și nu atât de exact cuvintele cheie din pagini, ci relevanța întregului text, potrivit cererii.

Citește și: Strategii de marketing pentru SEO

Al doilea factor si cel mai important pentru un motor de căutare, este factorul de comportament . Există informații, ca introducerea unei solicitări cheie într-un titlu al unei pagini, plus un timp mediu de peste trei minute în rândul utilizatorilor care au venit pe site prin intermediul acestei pagini, oferă o poziție în TOP-10 pe aproape orice solicitare. Și ultimul factor, care este foarte important – optimizarea site-urilor mobile. Proiectarea site-ului ar trebui să fie receptivă, cum ar fi un font mobil de dimensiuni mari, meniuri ascunse sub buton etc.

Rolul conținutului SEO

Conținutul joacă un rol major în promovarea SEO . Conținutul este reprezentat de text, fotografii, videoclipuri, adică orice conținut al site-ului tau. Dar conținutul nu ar trebui să fie scris pe un subiect oarecare, ci pe un anumit subiect scris, si nu oricum, ci corect. Ar trebui să scrii pe teme interesante pentru publicul țintă. Astfel, cei care doresc să folosească serviciile tale, vor ajunge exact pe site-ul tau.

De exemplu, daca ai o agenție de turism și scrii un text despre China în ansamblul său, atunci cei care solicita un raport despre aceasta, pot ajunge pe site-ul tau. Prin urmare, trebuie să scrii despre problemele reale ale clienților tai, cum ar fi, „Ce să iei cu tine în China”, „Cum să faci o viză în China” și așa mai departe.

0 likes
Prev post: Strategii de marketing pentru promovare siteNext post: Apa contaminata microbiologic

Related posts