Brand-ul Tommy Hilfiger este sinonim cu stilul trendy, acest designer continuandu-si angajamentul initial legat de calitate si clasa prin intermediul ochelarilor de soare Tommy Hilfinger. Acesta a fost un designer de moda autodidact din Elmira, New York, si a introdus prima sa linie inovatoare de imbracaminte pentru barbati si accesorii de tip sport in 1985.
Află și: Despre ochelarii de soare Exte
In 1996, Tommy Hilfiger a introdus prima sa serie de ochelari prin intermediul unor modele de clasa destinate barbatilor. In anul urmator el a introdus ochelarii de soare pentru barbati. Linia de ochelari de soare pentru femei a aparut in 1998. In ziua de astazi aceste modele trendy sunt bine cunoscute pentru stilul lor distinctiv american.
La prima vedere ochelarii de soare pot parea un simplu accesoriu pentru vestimentatie, un instrument necesar, mai degraba decat ceva “la moda”. Ochelarii de soare produsi de designeri au fost asociati initial cu nume mari din Europa (Versace, Prada, etc) si cu preturile mari, insa Tommy Hilfiger a incercat sa schimbe aceasta perceptie cu ajutorul stilurilor sale netede insa clasice in acelasi timp. In loc sa adopte capricii sau fetisuri de scurta durata in materie de design, Hilfiger a ales sa adauge un stil American subtil si unic la designul clasic si a creat astfel hibrid in materie de ochelari de soare, clasic si contemporan in acelasi timp, care garanteaza eleganta atat pentru barbati cat si pentru femei.